loading...
دانلود فیلم و سریال جدید
sallam بازدید : 163 پنجشنبه 04 مرداد 1397 نظرات (0)
با سلام ممنون از شبکه خوبتون چرا برنامه شما که غریبه نیستیدهمش تکراریه مخصوصا قسمت آقای رسالت بوذری رو چندین بار گذاشتین چرا با افراد جدید مصاحبه ... ٢.
درباره برنامه قصرقند گفت. ١٣٩٧/٤/٣ - ١١:٥٦. سلام. میخواستم بپرسم چرا سری جدید برنامه انقلابی جهان آرا متوقف شده؟! (یا متوقفش کردن؟) زمان پخش برنامه رو زودتر اطلاع ...

شب جمعه - قسمت ۴ / لیپ‌سینک بتل امیرعلی - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=83n5YWoSIFY
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطmanototv
امیرعلی به همراه شیرین آهنگ بیشتر و بیشتر از حسن شماعی‌زاده را لیپ سینک میکند.
وارد نشده: ازادهجایگزینشد

شب جمعه - قسمت ۴ / پانتو دیسکو ۲ - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=czruJUfBnHg
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطmanototv
در این مسابقه یکی از شرکت کننده‌ها باید نام ترانه پخش شده را با اجرای پانتومیم به هم تیمیش که توانایی شنیدن آهنگ را ندارد برساند.
وارد نشده: ازادهجایگزینشیرین
۲۹ آذر ۱۳۹۳ - به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، آلبوم 'پادشاه فصل ها' شامل 12 ... شد و علیرضا افتخاری در این کنسرت پس از مدت ها دوری از صحنه برنامه اجرا کرد. ... و محلی است که در فضایی متفاوت توسط علیرضا شیرین فرد و آزاده حداد ...

فیلم/ دختر ۳ ساله ای که در زمان خاکسپاری زنده شد! - مجله ...

https://www.dustaan.com › اخبار حوادث
۲۴ تیر ۱۳۹۳ - بارگذاری توسطadmin
فیلم/ دختر ۳ ساله ای که در زمان خاکسپاری زنده شد! ,مجله انلاین دوستان ... پربیننده ترین مطالب روز ... این دختر توسط شاه به شیخ نشین ها هدیه شد!
وارد نشده: ازادهشیرین

خودرویی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر ...

https://www.mashreghnews.ir/.../خودرویی-که-فرزندان-رهبر-انقلاب-سوار-می-شوند-وق...
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - یک روز آقای محمدخان که معاون اجرایی ریاست جمهوری بود آمد و با داد و بیداد به ما گفت خجالت نمی‌کشید؟ ... این برادر می‌گفت اشک در چشم آقای محمدخان جمع شد و گفت آیا واقعا در منزل ..... جان ناقابلم فداى رهبر ازاده ام که روزبروز مظلوميتش بر ملت ايران ..... خبرگان رهبری سرت را بالا بگیر چرا که بهترین انتخاب را کردی.
حاج آقا "سعید مصفا" از آن روحانی های باصفایی بود که آن روز به گردان ما مامور شده بود. ... وی سپس گفت؛ همزمان تونل کبیر کوه، چهاربانده کردن مسیر اربعین، منطقه آزاد تجاری ... فرماندار دهلران بر ضرورت تعریف اهداف و برنامه ها توسط شوراها تاکید کرد و .... کرد و گفت: چرا برق در مناطق گرمسیری دیگر مانند خوزستان و بوشهر قطع نمی شود؟

کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کودتای_۳_اسفند_۱۲۹۹
اما برخی منابع می‌گویند ۲۳ روز پیش از کودتا رضا شاه پهلوی (در آن زمان رضاخان .... که افسران روس را از ایران اخراج نماید و به جای آنان، سردار همایون، یک افسر ضعیف را ... در این موقع، صرف نظر از اینکه برنامه کودتا به دست آیرونساید طراحی شده باشد .... از شب جمعه سی ام بهمن، اجازه حرکت افراد عادی به سمت تهران به دلایل امنیتی سلب گردید.
بارها تکلیف نیکنام بین قوا و نهادهای مختلف دست به دست شد و روزهای بیم و امید برای این ... ذرت شیرین و پیازچه رو به همراه قدری روغن زیتون و آبلیمو اضافه کنید و مواد رو هم بزنید. .... مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی یزد نیازمند همکاری رسانه ها است ... پسران نیز روز جمعه پنجم مرداد ماه جاری با حضور 60 ورزشکار در شهر یزد برگزار می شود.
۱۳ دی ۱۳۹۶ - قانون اساسی ایران از رو فرانسه کپی شده و به شدت آزاده. .... مگه تا قبل از تلگرام و سروش، که از اس ام اس استفاده می کردی مخابرات کاری داشت که شب با شهینی یا مهین؟ ... چون پشت گوگل و فیس بوک میلیاردها دلار پول و هزاران برنامه نویس نخبه ..... جمعه 15 دی 1396 - 14:03:51 ..... چرا ملت و سرکار میزاریدو وعده دروغ میدید.
۳ دی ۱۳۹۲ - برنامه رژيمي (كليات):• هر روز مجموعا يك ليوان شير يا ماست ، حتما ميل كنيد. ... جايگزيني براي شام: مي توان بجاي همه شامها، يك ليوان شير+ دو عدد نان سوخاري يا نان .... می دانید که استفاده از مواد غذایی شیرین و شکردار بر خلاف رژیم غذایی می باشد . ... + نوشته شده در جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۶ ب. .... چرا با ورزش لاغر نمی شویم؟
۲۰ آذر ۱۳۹۲ - مدت اين رژيم ١٥ روز است نه كمتر و نه بيشتركه ١٢ روز و ٣ روز رژيم نگه دارنده ... ٤- سالاد كرفس : دو ليوان كرفس ريز شده را به همراه نمك و يك عدد گوجه .... منم از جمعه شروع میکنم ..... بچه ها من امروز صب به جای 1 حبه قند اشتباهی 2 حبه قند با قهوه خوردم!:( ..... من روز ششم هستم فقط يه كيلو كم كردم مو به مو اجرا كردم خيلي كمه چرا وزنم ...
از امام صادق علیه‌السلام نقل شده که «مؤمن پس از مرگ از خانواده‌ی خود دیدار می‌کند و در مورد ... در خلوت از ان وحشت دارند چرا چون انسان از هرچه که نمیشناسدمیترسد می توان به خداوند .... میتونم واجباتو برای دورانی ک در سن تکلیف بودم ولی ادا نکردن ، جایگزین کنم؟ .... رفتگان به امر و اذن خدا حظور می یابند (به ویژه از شب جمعه تا غروب جمعه) و به اذن او ...

بخشی از آمار تیوال - تیوال تئاتر

https://www.tiwall.com/theater/page646.html?podcast=stop
به علت شروع جشنواره ی تئاتر خمسه، جمعه 21 آبان، آخرین شب اجرای نمایش "عروسی خون" خواهد بود . ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ... آزاده صمدی و رویا تیموریان در پنج ثانیه برف 1:00.

مک تومینای بایگانی | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ...

parsfootball.com/tag_video/مک-تومینای/
۵ روز پیش
فاش شد ! این ستاره در نیم فصل دوم به طور قطع از “پرسپولیس” جدا می شود ! ستاره ذوبی ها مورد توجه “برانکو” … ... جداول لیگ. برنامه مسابقات. گلزنان برتر. جدول پخش ...

تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! | هشترود نیوز

www.8roodnews.com/?tag=تجاوز-40-مرد-به-دختر-15-ساله-در-مالزی
هشترود نیوز ، یک روز بعد از حادثه تیراندازی اعلام شد که یکی از مظنونین از روی کارت ... مساعدت ستاد دیه استان، خیران و پیگیری های مسوولان از زندان این شهرستان آزاد شد. ... هشترود نیوز ، شاید برای خیلی ها عجیب باشد که چرا سرمربی و مدافع استقلال با وجود .... هشترود نیوز ، امام جمعه هشترود گفت: وحدت و اتحاد بین تمام مسلمانان جهان رمز ...

گولان سقز :: Golan News Aganecy | سرطان درمان میشود حتی ...

golansaqqez.com/news/5/سرطان-درمان-میشود-حتی-در-مراحل-پیشرفته!.html
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - بعد از آن من هر روز بره موم می‌خوردم و این باعث شد که از شر آنفولانزا ..... اگه بره موم اینهمه خوبه و پزشکای ایرانی به این نتیجه رسیدند،پس چرا ...... هر راهي كه براتون مقدوره . پدرو مادر جايگزين ندارن . آزاده.جمعه 7مرداد. ..... شیرین [شنبه 6 خرداد 1396 | 09:47] ...... آبلیموترش تازه هم به هر شکل ممکن در برنامه ی غذایی قرار گیرد
قرار است طیب نیا رئیس سازمان برنامه و بودجه شود ... دیدنی‌های روز ... ماجرای حضور امام جمعه اهواز در هتل لوکس چه بود؟ ... عضو سابق شورای شهر تهران: نمایندگان امید مجلس به جای پرداختن و نظارت بر ... دور جدیدی از سیاه نمایی‌ها آغاز شد/ هر دم از این باغ بری می‌رسد/چرا تحقیق و تفحص مجدد ... تصاویر: خودروهای وارداتی در گمرک منطقه آزاد اروند.
رژیم 15 روزه کانادایی با برنامه غذایی روزانه برای کاهش وزن : با این رژیم کاهش وزن 5 ... روز 3. صبحانه = 1 فنجان چای + 2 عدد خرما. ناهار = 1/2 سینه مرغ پخته یا کباب شده + ... به جای گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، گوشت ماهی و تخم مرغ میتوانید این غذاها را مصرف ..... بهر حال ممنونم ازت و اگه بیشتر از تجربه شیرین لاغریت برامون بگی بیشتر به ...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - سوال: رهبرمون برای ﺍﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ؟ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﺩﺷﻤﻦ ﺷﺪﻩ! ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﺤﺮﯾﻤﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻭ ﺗﻮﺭﻡ، ﻣﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﻧﻮﻥ ﺷﺒﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺷﺪن!

برگزیدگان جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) تقدیر شدند - ...

https://www.mehrnews.com/.../برگزیدگان-جشنواره-نامه-ای-به-امام-رضا-ع-تقدیر-شدن...
۳ روز پیش - ... و خارجی در سال هلال احمر ساری با تقدیر از برترین های جشنواره برگزار شد. ... کنگو کالالا انگاندو اندهد، از بروندی، جمعه قاسوره، از لیبریا مایونکور ماسالی، ... بزرگسالان، زهرا حسینی از همدان، جمیله معظمی از کردستان، آزاده امینی از ... چرا باید بیمه عمر داشته باشم؟ .... تماشای فیلمها و سریالهای روز دنیا با ترافیک رایگان.

پايگاه خبری افکارنيوز

https://www.afkarnews.com/
ترامپ و دولت آمریکا سعی دارند به هر شکل شده ایران را تحت فشار بگذارند و در ... فروش ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار ارز دریافتی توسط یک دلال در بازار آزاد/ ... ثروتی گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای تحقیق و ... این تحقیق و تفحص اصرار دارند چرا که جواب سیف به سوالات خود را غیر صحیح و ... استقلال جمعه، شش تایی می شود.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - · ۱۰۱ پست - ‏۸۰ نویسنده
صبحانه ناهار و شام مثل همه : 1لیوان شیر + 9 عدد خرما (یعنی در کل روز 3 لیوان ... چرا یکم داره ولی بعضی وقت ها مخصوص نزدیک دوارن خاص آدم خیلی چیز شیرین می خواد رژیم خوبیه اعصاب آدم آرومه باهاش من 1 روز گرفتم ... سلام ما خوزستانیم و الان فصل رطب تازه است میشه به جای خرما رطب بخورم؟ ... سلام روز سوم رژیم شروع شد

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/data/.../fa/fa_50K.txt
شد 329191 ... برنامه 154717 .... آزاد 45931. بيش 45930. پاسخ 45876. جلسه 45839. محل 45807. اداره 45531 ... خانه 45431. جمعه 45298 ... چرا 39669. اثر 39540. فقط 39528. ویژه 39383. توليد 39247. ارتباط 39191 ...... جایگزین 4677 ..... شیرین 3613 ...... رينك 615. مكه 615. شناختي 615. مثلث 614. غربت 614. کنده 614. ارگانهای 614.

روایت امیر غفارمنش ،همسر پوپک گلدره از لحظه تصادف او ...

https://persianv.com/celebrity/امیر-غفارمنش-و-پوپک-گلدره.html
امیر غفارمنش و پوپک گلدره , امیر غفارمنش همسر پوپک گلدره درباره روز حادثه ... پوپک بیشتر، حضور خود را مرهون بازی در سریال تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» است.بازی او ... اما چرا «دریا»؟ ... و بعد از ظهرهای جمعه از برنامه کودک و نوجوان سیمای یک پخش می‌شد. ... هنرپیشه اصلی‌ آن به کما رفت و پس از مدتی ستاره اسکندری جایگزین او شد.

نظر سنجی 10 : آژانس ها و مشتری مداری | لست سکند

https://lastsecond.ir › خبر ها › خبر های سایت
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - بعد ۱۷ روز البته خب فقط دو روز تعطیل رسمی و جمعه بود طول کشید ویزا بعدم. تازه اونم وقتی ... عتل سنت پیتر را عوض کردند و هتل بسار بدی جایگزین شد .... تور لیدر در روسیه برنامه ها رو به طور منظم انجام دادند. ... چرا كه تو سيستم اونها تور من ٣شب تفليس و٤ شب باتومي ثبت شده بود و من از اين موضوع بي اطلاع بودم .

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ - ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ، برنامه .... asman abri جمعه, 1387/10/06 18:51:37 ... چرا شما که ازخانواده ی بزرگ و ارجمند وحدتی هستی تو اتاقهای دیگه که می .... روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود. ...... باید به مواد جایگزین اندیشید ، کنف یا کتان که بسیار ارزانتر و راحتتر به دست می آید .

عصر نو

www.asre-nou.net/
ما خواهان رويکرد به دیپلماسی به جای تهدید و تلاش برای مذاکره بر سر اختلافات هستیم. ... که از سوی حکومت امریکا در خصوص تحریم ایران اتخاذ گردد، برنامه در اختیار دارد. ..... شمعی فروزان که چندین دهه در راه آزادی روشنی و گرما بخشید ، اینک خاموش شده است! ... در همان روز، حماسه ای به وسیلۀ یکی از روزنامه نگاران شهر ارومیّه آفریده شد که ...

CNG | خوزخبر

khouzkhabar.ir/tag/cng/
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: بامداد روز جمعه (یکم تیرماه) بر اثر انفجار یک ... وانت پیکان در ایستگاه CNG شادگان یک پسربچه ۹ ساله کشته شد.

فیلم لحظه قتل فجیع زن جوان در اتاقک نگهبان یک کارگاه در ...

https://www.rokna.net/.../258537-فیلم-لحظه-قتل-فجیع-زن-جوان-در-اتاقک-نگهبان-ی...
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - جسد زن جوان با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به ... دختر 13 ساله پس از اینکه شب را در زیر زمین و نزد پسر مورد علاقه اش ... پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود! .... بعد از مرگ او +فیلم; ۱۰:۴۱ فوری/ جایگزین سیف در بانک مرکزی مشخص شد; ۱۰:۱۹ برسد به دست مادرزنم !

اعتراف قالیباف به 3 ماه بی برنامگی شهرداری/ وقتی شورای دوم ...

titreshahr.com/.../اعتراف-قالیباف-به-3-ماه-بی-برنامگی-شهرداری-وقتی-شورای-دوم-ی...
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - قالیباف گفت: در شهریورماه که توفیق مسئولیت پیدا کردم، آن روز در ... شهردار تهران یادآور شد: در حوزه فضای سبز از 1100 پارک و بوستان به ... کرده و حتی حاضر شده تا تهران برای 3 ماه بدون هیچ برنامه ای اداره شود. .... چرا اضافه کردن نمک به شامپو برای پوست و موی سرتان مفید است؟ .... جایگزینی ربات‌ بجای کمک داور.

دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
سلام متن اصلی سوال به درخواست سوال کننده حذف شد موضوع سوال ماجرای آقا و ... برنامه نویس ...... خانم آزاده ناراحت نشیا ولی واقعیت اینه که شما یکم بیش از حد سوظن داری همسر من .... به جای استقبال بهم گفت چقدر زود اومدی سعی کردم همیشه باهاش مهربون باشم شب ها ... آخه یکی نیست به این دخترهای لوس بگه وقتی مشکل دارید چرا ازدواج میکنید ...

تبیان

https://www.tebyan.net/
روز ولادت تو غزل آفریده شد امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) روز یازدهم ذیقعده ..... ایا مردم حق ندارند در قبال پول و زمانی که صرف می‌کنند، بپرسند که چرا به جای آقای ...... فرازی زیبا از کتاب: پرسش منطقی از امامان جمعه و علمااین روزها، مثل همه ی روزها، جو گیر ...... دلیل اینکه دخترا شیرین هستن و زنها گاهی تلخ دلیلــش همینـــہ .
تاجگردون جایگزین رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌شود · «خلیل مهرجو» رئیس هیات ورزش .... پاسخ یک فرهنگی به اظهارات امام جمعه گچساران (۴۲ نظر). اولین کسی که باید از ...
ليگ دسته يک فوتبال امروز با برگزاري ديدارهاي هفته نخست آغاز شد و در 2 گروه اين .... تیمی آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه زمانبندی اواخر اردیبهشت 93 به پایان خواهد رسید. ... بر عدم حضور مس در لیگ دسته‌اول باشد تیم دیگری جایگزین این تیم می‌شود. ..... اول بين تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز و استقلال خوزستان که قرار بود روز جمعه 10 ...

تبادل آتش در مرز غزه؛ یک نظامی صهیونیست زخمی شد | ...

newskh.ir/1397/05/03/تبادل-آتش-در-مرز-غزه؛-یک-نظامی-صهیونیست/
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، از نوار غزه خبر می‌رسد به نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز این منطقه تیراندازی شده است. شبکه تلویزیونی «حدشوت ۲۴» ...

گزارش تصویری | دیدار دوستانه پرسپولیس و شهرداری ماهشهر - ...

www.akairan.com/hm7710on.گزارش-تصویری--دیدار-دوستانه-پرسپولیس-و-شهردار...

۶ روز پیش - جدیدترین مدل لباس شب 2018 - 2019 · احمق ترین دزدهای ... نبیتچى جانشین پرسپولیس و کالسروهه شد!,رونمایی از چهارمین حریف استقلال · حمله ارتش و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 2,725
  • بازدید کلی : 53,003